Páginas vistas en total

lunes, 22 de junio de 2015

CONCERTO PARA TERE, 12 de xuño

 
Teresa e os seus alumnos
 
O pasado día 12 de xuño tivo lugar no noso centro a despedida de nosa querida compañeira Teresa que xubílase tras unha vida dedicada á docencia.
Alumnos, compañeiros, antigos alumnos mais a ANPA xuntáronse para facer un concerto dedicado a ela para agradecela a súa labor tanto no eido profesional como no persoal, porque faise querer e querémola moito.
 
No seguinte enlace tedes o programa: Presentación
 
Todos os momentos do concerto foron especiais e como mostra este: antigos alumnos de Tere no escenario. Como dixo a representante da ANPA "algo debiches de facer pero máis que ben".
 "El grupo que veis aquí arriba lo formamos antiguos alumnos de Tere (...). Algunos somos compañeros, otros se han dedicado profesionalmente a otras cosas pero hemos querido juntarnos hoy porque lo que nos une a todos los que estamos aquí es el hecho de haber pasado por las manos y el piano de Tere. Por eso queríamos hoy reunirnos y dedicarte algo que sabemos hacer porque tú nos lo has enseñado; vamos a juntarnos y vamos a dar una lección de solfeo (risas) (...). Así que con todo nuestro cariño. Gracias por habernos dejado formar parte de tu vida y formar parte de la nuestra, y bueno, aquí estamos y seguiremos en contacto, seguro. Gracias" (Carlos Filgueira).

 Galería de imaxes 

O noso director, Paco, con Teresa e o Pequecoro ao fondo.
   
                       Alumnas de Tere                                                               Alumnos de Tere (piano a cuatro manos)                
Maria José Ladra (canto) e Alexandra Pita (piano)
 
                                          Andrés Pazos ao piano                    Jorge Montes (violín) e Alexandra Pita (piano)
 
Catuxa e o Pequecoro
Video: Canon para Tere (pequecoro)
 
Genaro (piano) y Lorenzo (clarinete)

No hay comentarios:

Publicar un comentario