18 DE OUTUBRO

18 DE OUTUBRO: DÍA MUNDIAL DA PROTECIÓN DA NATUREZA
 
 
Fonte: Ambientum
 
 
 E para poner música a este día enlazamos cun tema de Zazie, unha cantante francesa moi recomendable. O tema "Je suis un homme" do seu álbum "Totem"

Fonte: youtube

 "Son un home de Cromagnon, eu son un mono ou un pez, sobre a Terra, en calquera estación, eu estou a dar voltas, estou a dar voltas...
 Eu son único entre un millón, eu son un home con corazón de león, na guerra en calquera estación, eu estou a dar voltas, estou a dar voltas...
 Eu son un home cheo de ambición, bonito coche e preciosa casa, na habitación ou no salón, eu estou a dar voltas, estou a dar voltas...
 Eu fago o amor e a revolución, eu dou voltas ao asunto, eu avanzo, eu avanzo retrocedendo e eu estou a dar voltas, estou a dar voltas,
 Ti ves, eu non son un home, eu son o rei da ilusión, no fondo que se me perdone, eu son o rei dos tontos
 Eu fago o mundo a minha maneira, bañado en ouro e en formigón, o corpo nunha gaiola, metido en prisión,...eu estou a dar voltas, estou a dar voltas...
 Sentado diante do meu televisor, eu son do home a negación, puro produto de consumo mais a miña conta está ben, a miña conta está ben
 
Ti ves, eu non son un home, eu son o rei da ilusión, no fondo que se me perdone, eu son o rei dos tontos
 Son eu, o dono do fogo, o dono do xogo, o dono do mundo e mira o que fixen: unha Terra xelada, unha terra queimada, a Terra dos homes que os homes abandonan...
 
Eu son un home ao pie do muro, como un error da natureza, sobre a Terra, sen outras razóns, estou a dar voltas, estou a dar voltas
 Eu son un home e doume conta de todo o horror da miña natureza, para a miña pena, o meu castigo, estou a dar voltas, estou a dar voltas.




 


Comentarios

Publicacións populares deste blog

SOCIEDAD FILARMÓNICA FERROLANA: concerto 22 de febreiro

Artigo sobre Xan Viaño

ENTREGA DO QUEBRACABEZAS