"A saúde mental é un dereito humano fundamental"
O Día Mundial da Saúde Mental, conmemorado o 10 de outubro, ten como obxectivo sensibilizar e crear conciencia sobre cuestións relacionadas coa saúde mental en todo o mundo. Esta xornada promove a importancia de coidar a nosa saúde mental, así como loitas contra o estigma cara aos trastornos mentais e promover o acceso equitativo a servizos de saúde mental de calidade. Enfócase en temas como a prevención do suicidio, a atención a trastornos como a depresión e a ansiedade, e a promoción do benestar psicolóxico en todas as etapas da vida. Durante este día, organízanse eventos, campañas de concienciación e actividades para fomentar o diálogo aberto sobre a saúde mental e brindar apoio a quen o necesita. O obxectivo é crear comunidades máis comprensivas e solidarias, onde as persoas poidan buscar axuda sen temor ao estigma e recibir o apoio necesario para recuperarse e prosperar.
Tamén chega unha nova neste día con moita ilusión. Licitan a creación da área mental infanto - xuvenil con hospital de día para a área de Ferrol
Zona donde se creará la nueva unidad
Es uno de los recursos más esperados para la comarca y se anunció alrededor de la jornada dedicada a la salud mental. El Área Sanitaria de Ferrol dio a conocer los planos de la nueva área de salud mental para niños y adolescentes. Un espacio que estará cerca de donde se trata a los mayores por las mismas patologías y que contará con hospital de día. En concreto, entra en la fase de licitación de un proyecto al que se dedican 460.000 euros.
La obra se realizará en el primer piso del hospital Naval y las empresas interesadas en optar a este trabajo ya pueden consultar todos los detalles en el portal de contrataciones de la Xunta. Los responsables del servicio de psiquiatría del área destacan que la «activación dun espazo seguro onde axudar os nenos e adolescentes cun elevado nivel de sufrimento afectivo e emocional, e que repercute de xeito grave no seu día a día».
El hospital de día estará atendido por un psiquiatra, un psicólogo clínico, una enfermera especialista en salud mental y una trabajadora social. La unidad que atiende a los menores con este tipo de dolencias se creó en el año 2008 y está ubicada en la tercera planta de este mismo edificio. Todos los pacientes los remiten desde los servicios de atención primaria que son los primeros en intervenir en la gran mayoría de estos casos.
Podedes ver nesta ligazón o artigo da Voz de Galicia.
Comentarios
Publicar un comentario